Стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Адміністрації Державної прикордонної служби України у 2023 році

НАЗАД
22 сiчня 2024 16:41

Стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли

до Адміністрації Державної прикордонної служби України

у 2023 році

 

У 2023 році в Адміністрації Державної прикордонної служби України робота зі зверненнями громадян проводилася відповідно до вимог ст. 40 Конституції України, Закону України від 02.10.1996 № 384/96 – ВР «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанов Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» та від 24.09.2008 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян», а також наказів та розпоряджень Адміністрації Державної прикордонної служби України і була спрямована на забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їхніх прав та інтересів, оперативного розв’язання порушених у них питань.

У 2023 році до Адміністрації Держприкордонслужби надійшло 21960 звернень громадян, що на 74,8% більше порівняно з 2022 роком (у 2022 році – 12675 звернення).

Основні розділи питань, які порушували громадяни у зверненнях:

Основні розділи питань

Кількість звернень

за 2022 рік

Кількість звернень

за 2023 рік

В С Ь О Г О

12675

21960

Питання прикордонного контролю

4771

(37,6%)

5252

(23,9%)

Інформація про перетинання громадянином державного кордону України

3143

(24,8%)

9637

(43,9%)

Тимчасове обмеження громадянину у права виїзду за межі України

2394

(18,9%)

2899

(13,2%)

Фінансові

1712

(13,5%)

3325

(15,1%)

Кадрові

222

(1,8%)

633

(2,9%)

Тилове забезпечення

69

(0,5%)

97

(0,4%)

Інше

364

(2,9%)

117

(0,6%)

Вимоги чинного законодавства України щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів виконано в повному обсязі.

За результатами розгляду звернень громадян у встановлені законом терміни авторам надавалися письмові відповіді, а тим, хто був на прийомі у керівництва Держприкордонслужби, – усні.

Реалізацію в Адміністрації Держприкордонслужби державної політики у сфері організації роботи зі зверненнями громадян покладено на спеціально створений структурний підрозділ, який забезпечено всім необхідним для виконання поставлених на нього завдань.

З метою виконання Закону України «Про звернення громадян», забезпечення реалізації громадянами конституційних прав на звернення в Адміністрації Держприкордонслужби організовано особистий прийом громадян.

Прийом громадян здійснюється у порядку, визначеному чинним законодавством. Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися учасники війни та бойових дій, ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері, ветерани та пенсіонери-прикордонники та інші громадяни, які потребували соціального захисту та підтримки.

В громадській приймальні Адміністрації Держприкордонслужби створено належні умови для подання письмових звернень громадянами з обмеженими фізичними можливостями, а також визначено посадову особу (відповідального виконавця), яка відповідає за надання практичної допомоги громадян з обмеженими фізичними можливостями в оформлені заяв.

Інформація про порядок і графік особистого прийому громадян керівним складом Адміністрації Держприкордонслужби розміщувалася на сайті Держприкордонслужби та в бюро перепусток.

З метою посилення контролю за роботою зі зверненнями громадян щочетверга узагальнена інформація про стан опрацювання звернень, термін розгляду яких закінчується поточного та наступного тижнів, подається керівникам структурних підрозділів Адміністрації Держприкордонслужби для прийняття управлінських рішень.

Посадові особи Адміністрації Держприкордонслужби під час вирішення питань, порушених громадянами у зверненнях, дотримувалися вимог чинного законодавства України.

Права і законні інтереси громадян під час розгляду звернень не порушувалися.

Головними завданнями у роботі зі зверненнями громадян на час дії воєнного стану та на 2024 рік Головою Державної прикордонної служби України визначено:

вдосконалення системи контролю за додержанням вимог чинного законодавства щодо забезпечення:

конституційних прав громадян на звернення;

всебічного, кваліфікованого і оперативного вирішення порушених у зверненнях питань;

задоволення законних прав та інтересів громадян.

Популярні розділи та сервіси