Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи»
НАЗАДОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК
ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ «КОД ДК 021:2015 – 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (огірок – 03221270-9, помідор – 03221240-0).ОСНОВНОГО СЛОВНИКА НАЦІОНАЛЬНОГО КЛАСИФІКАТОРАУКРАЇНИ ДК 021:2015 «ЄДИНИЙ ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ СЛОВНИК»
1. Найменування: Військова частина 9937 Донецький прикордонний загін Державної прикордонної служби України
2. Місце знаходження: м. Маріуполь, вул. Гагаріна 150а
3. Код ЄДРПОУ: 14321726
4. Назва предмета закупівлі: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (огірок – 03221270-9, помідор – 03221240-0)
5. Процедура закупівлі – відкриті торги.
6. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-08-002290
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно із технічним завданням
8. Місце постачання: 87510, м. Маріуполь, вул. Гагаріна,150а.
9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 57000,00 грн.
№ з/п |
Найменування |
К-ть, кг |
Технічна характеристика товару |
Вимоги до строків постачання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Огірок ДСТУ 3247-95 |
1200,00 |
Огірки свіжі мають бути вищого сорту, свіжі, дозрілі, невеликі, чисті, сухі, без механічних пошкоджень, не пошкоджена шкідниками, без ознак загнивання, без вмісту хімічних речовин. Врожаю 2021 року. Фасування: в картонних ящик від 10 до 15 кг. Тара має бути цілою, сухою та чистою. Відповідно до ДСТУ 3247-95 |
Партіями протягом 2021 року за заявкою Замовника |
2 |
Помідор ДСТУ 3246-95 |
1200,00 |
Помідори свіжі мають бути вищого сорту, свіжі, дозрілі, невеликі, чисті, сухі, без механічних пошкоджень, не пошкоджена шкідниками, без ознак загнивання, без вмісту хімічних речовин. Врожаю 2021 року. Фасування: в картонних ящик від 10 до 15 кг. Тара має бути цілою, сухою та чистою. Відповідно до ДСТУ 3246-95 |
Партіями протягом 2021 року за заявкою Замовника |
Якість товару, що передається Постачальником Замовнику в пункті призначення, повинна відповідати технічним умовам та/або державним стандартам та іншим вимогам, що ставляться до товару, відповідно до чинних в Україні норм і правил та передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
У разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості поставленого Товару проводиться його незалежна експертиза в уповноважених на це установах чи організаціях. Оплата вартості експертизи Товару сплачується Постачальником.
Замовник має право вимагати у Постачальника проведення лабораторного аналізу (за рахунок Постачальника) продукції в лабораторії, що має акредитацію відповідно до Держстандарту України, з видачею результатів аналізу на руки Замовнику.
Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно гігієнічним вимогам. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.
Прийом - передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (накладних), по якості - документів, які засвідчують їх походження, якість та безпеку.
Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник
Строк поставки Товару: Поставка товару здійснюється партіями (частинами) за заявкою Замовника протягом 2021 року до 20 вересня 2021 року на умовах укладеного договору. Постачальник повинен протягом 5 (п’яти) днів з дня отримання заявки від Замовника поставити партію Товару відповідно до наданої заявки.
Доставку та розвантаження товару здійснює Постачальник за свій рахунок (чи/або своїми силами). Доставка має бути здійснена спеціалізованим автотранспортом з дотриманням правил перевезення відповідного товару, визначеним законодавством.
Тара та матеріали: які використовують для упаковування чи закупорювання продукту, повинні відповідати вимогам законодавчих, нормативних і/або технічних документів, передбаченим законодавством у сфері охорони здоров'я для харчових продуктів, яка забезпечує цілісність пакування під час зберігання, транспортування та реалізації.
Транспортне пакування: споживча тара, картонні коробки не ушкодженні, повинні бути, сухими та чистими.
Порядок оплати товару: оплата Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом здійснення прямого банківського переведення.
Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів ( договір, рахунок, накладні,витрати по доставці товару і т.п.)
При сезонному коливанні ціни у бік зменшення вартості товару продавець зобов’язаний зменшити ціну товару до рівня середньо ринкової.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасники повинні завантажити в електронну систему закупівель пояснюючу записку в довільній формі, підписаною уповноваженою особою учасника, що містить інформацію про відповідність усім технічним вимогам замовника.