Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Сир твердий»
НАЗАДОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК
ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ «КОД ДК 021:2015 – 15540000-5 «Сирні продукти» ОСНОВНОГО СЛОВНИКА НАЦІОНАЛЬНОГО КЛАСИФІКАТОРА УКРАЇНИ ДК 021:2015 «ЄДИНИЙ ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ СЛОВНИК»
1. Найменування: Військова частина 9938, 3 прикордонний загін імені Героя України полковника Євгенія Пікуса
2. Місце знаходження: м. Лисичанськ, проспект Перемоги 58.
3. Код ЄДРПОУ:14321736
4. Назва предмета закупівлі: Сир твердий ДСТУ 4421:2005
5. Процедура закупівлі – Відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями за ПКМУ 1178-2022
6. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024- 02-13-003656-а
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно із технічним завданням
8. Місце постачання: м. Краматорськ Донецької області, м. Золотоноша Черкаської області.
9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 300 000,00 грн.
Назва предмета закупівлі: |
Сир твердий ДСТУ 4421:2005 |
Код ДК 021:2015: |
15540000-5 «Сирні продукти» |
№ п/п |
Найменування товару |
Од. виміру |
Кількість |
1. |
Сир твердий ДСТУ 4421:2005 |
кг |
20000,00 |
Вимоги до предмету закупівлі
1. Сир твердий (з масовою часткою жиру в сухій речовині не менше 50 %) повинен відповідати ДСТУ 4421:2005 «Сири тверді (український асортимент). Технічні умови (CODEX STAN C-1-1966 - C-35-1978, NEQ)», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів та підтверджена декларацією виробника та/або експертним висновком (протокол, результат) досліджень із зазначеннями ДСТУ 4421:2005 та/або іншими документами, що підтверджують походження та якість запропонованого товару.
Строк придатності товарів на день поставки має становити не менше 80% від загального терміну придатності.
На вимогу Замовника проведення експертизи щодо якості поставленого товару в акредитованих лабораторіях проводиться за рахунок коштів Учасника. Відбір проб товару здійснюється в обов’язковій присутності представника Учасника та представників Замовника. Після відбору проб та до моменту отримання результатів дослідження з акредитованої лабораторії, товар може бути прийнятий на тимчасове зберігання на склад Замовника з обов’язковим складанням акту на тимчасове зберігання в двох примірниках, перший примірник знаходиться у Замовника, а другий примірник надається представнику Учасника.
ІНШІ ВИМОГИ
Тара та упаковка товару.
Головки сиру (маса нетто не більше 3 кг) повинні бути запаковані у полімерну плівку, пакети багатошарові для вакуумного пакування або покриті парафінами, полімерними або комбінованими сплавами. Для транспортування та відвантаження сир додатково повинен упаковуватись у картонні ящики. Маса брутто однієї пакувальної одиниці (ящика) повинна бути не більше 24 кг. Всі пакувальні матеріали повинні бути дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України, забезпечувати збереження продукції під час транспортування і зберігання.
Маркування головок сиру в парафіновому покриві наноситься безпосередньо на головку сиру, а сирів у полімерній плівці або комбінованих сплавах – на зовнішній поверхні покриву із зазначенням інформації, визначеної ДСТУ 4421:2005 «Сири тверді (український асортимент). Технічні умови (CODEX STAN C-1-1966 - C-35-1978, NEQ)».
На маркуванні пакувальної одиниці (ящика) зазначається інформація, визначена ДСТУ 4421:2005 «Сири тверді (український асортимент). Технічні умови (CODEX STAN C-1-1966 - C-35-1978, NEQ)». Маркування має бути виконане державною мовою згідно із законодавством України та може містити додаткову інформацію, визначену виробником.
Для підтвердження якості та безпечності Учасник надає наступні документи:
1. Кольорова скан-копія оригіналу договору, дійсного на момент подання пропозиції, на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та скан-копії оригіналів актів виконаних робіт за останній повний місяць/тиждень відносно кінцевої дати подання пропозиції;
2. Кольорові скан-копії оригіналів договорів, дійсного на момент подання пропозиції, на проведення дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі, та скан-копії оригіналів актів виконаних робіт за останній повний місяць відносно кінцевої дати подання пропозиції;
3. Копію рішення (витяг, лист) компетентного органу про державну реєстрацію потужностей оператору ринку (власних або тих, що перебувають у інших правах користування Учасника) на засоби, що задіяні у виробництві та/або обігу та/або зберіганні харчових продуктів або експлуатаційний дозвіл учасника.
4. Сканований оригінал в кольоровому вигляді Декларації виробника або сертифікату якості, або посвідчення про якість, або інший документ якості на запропонований товар, що підтверджує відповідність товару Технічним вимогам;
5. Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) Сертифікату(ів), виданого(них) відповідно стандартів ДСТУ EN ISO/EC 17021-1, на систему менеджменту безпечності харчових продуктів, що відповідає(ють) вимогам ISO 22000:2018/ISO 22000:2019, що підтверджує(ють) управління безпечністю харчових продуктів, чинний(і) на дату розкриття пропозиції, виданий(і) на ім'я Учасника;
6. Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) Сертифікату(ів), виданого(них) відповідно стандартів ДСТУ EN ISO/EC 17021-1, які(ий) відповідає(ють) вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT) та ДСТУ EN ISO 9001:2018, чинний(і) на дату розкриття пропозиції, виданий(і) на ім'я Учасника;
7. Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) Сертифікату(ів), виданого(них) відповідно стандартів ДСТУ EN ISO/EC 17021-1, які(ий) підтверджуює(ють) систему управління екологічною безпекою, що відповідає вимогам ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ID, чинний(і) на дату розкриття пропозиції, виданий(і) на ім'я Учасника;
8. Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) Сертифікату(ів), виданого(них) відповідно стандартів ДСТУ EN ISO/EC 17021-1, на СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ які(ий) відповідає(ють) вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) (ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), чинний(і) на дату розкриття пропозиції, виданий(і) на ім'я Учасника;
Поставка товару.
Поставка товару здійснюється партіями (частинами) за заявкою Замовника. Постачальник повинен протягом 3 робочих днів з дня отримання заявки від Замовника поставити партію Товару відповідно до наданої заявки.
Доставку та розвантаження товару здійснює Постачальник за свій рахунок (чи/або своїми силами). Постачальник разом з продукцією надає Замовнику накладну на товар, документи що підтверджують його якість, та всю супровідну документацію на кожну партію товару згідно вимог діючого законодавства.
Водій автотранспорту/ особи, що супроводжують продукти, повинні мати медичні книжки та виконувати вантажно-розвантажувальні роботи. Навантаження та розвантаження товару здійснюється за рахунок постачальника.
Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом доби з моменту заявки замовника.
Строк поставки товару: до 25 грудня 2024 року
Місце поставки товару: м. Краматорськ Донецька область, м. Золотоноша Черкаська область