Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне»
НАЗАДТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Місце постачання (уточняється при укладанні договору):
м. Львів, вул. Личаківська 74
№ |
Найменування товару |
Якісні характеристики товару |
Од. виміру |
К-ть |
1 |
ПАПІР ОФІСНИЙ NEW FUTURE LASER ФОРМАТУ А4 80Г/М2 - 500 АРКУШІВ АБО ЕКВІВАЛЕНТ |
Основні характеристики Тип паперу - офісний Тип друку - струменевий , лазерний Колір - білий Формат - А4 (297 x 210 мм) Білизна паперу - не менше CIE 150% Маса, г / м - не менше 280 Кількість аркушів в пачці - 500 Клас паперу – не менше С |
пач. |
720 |
2 |
ПАПКА ДО ПІДПИСУ А4 "ГЕРБ" NEBRASKA ЗЕЛЕНИЙ АБО ЕКВІВАЛЕНТ |
Основні характеристики Розмір, мм - не менше 310х225 Матеріал обкладинки - штучна шкіра Внутрішня вклейка - білий папір Стрічка тримач є Тиснення - без тиснення Додаткове оздоблення - прошивка по периметру |
шт. |
15 |
3 |
КЛЕЙКА СТРІЧКА ДВОСТОРОННЯ 24Х10 AXENT (3101-A) АБО ЕКВІВАЛЕНТ |
Основні характеристики Тип - двосторонній Ширина – не менще 24 мм Довжина – не менше 10 м Колір - білий |
шт. |
10 |
4 |
СТЕПЛЕР BUROMAX RUBBER TOUCH, 20 АРК., СКОБИ №24; 26, 127Х54Х33 ММ, ЧОРНИЙ (BM.4202-01) АБО ЕКВІВАЛЕНТ |
Основні характеристики Глибина відступу – не менше 60 мм Товщина скріплення – не менше 20 аркушів Використовує скоби - 24/6 , 26/6 |
шт. |
2 |
Товар супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.
Прийом - передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (накладних), по якості - документів, які засвідчують їх походження.
Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник
Строк поставки Товару: Поставка товару здійснюється одною поставкою за заявкою Замовника протягом 2024 року до 01 травня 2024 року на умовах укладеного договору. Постачальник повинен протягом 5 (п’яти) днів з дня отримання заявки від Замовника поставити партію Товару відповідно до наданої заявки.
Доставку та розвантаження товару здійснює Постачальник за свій рахунок (чи/або своїми силами). Доставка має бути здійснена спеціалізованим автотранспортом з дотриманням правил перевезення відповідного товару, визначеним законодавством.
Порядок оплати товару: оплата Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом здійснення прямого банківського переведення.
Постачальник оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, рахунок, накладні, витрати по доставці товару і т.п.).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру
бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне
використання державних коштів» (зі змінами)
Предмет закупівлі (товар/послуги): папір офісний А4, папка до підпису А4 «Герб», клейка стрічка двостороння, степлер
за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Військова частина 2144 (7 прикордонний Карпатський загін), код за ЄДРПОУ — 14321653.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
- папір офісний А4, папка до підпису А4 «Герб», клейка стрічка двостороння, степлер за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне;
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-009740-a.
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару відповідно до додатку 1.
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок державного бюджету
6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 122471,38 грн з ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначено відповідно до вимог наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09 вересня 2019 року № 480-аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) методом порівняння ринкових цін на товари.