Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Кріпильні деталі»
НАЗАДОбґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Предмет закупівлі (товар): Саморізи, за кодом ДК 021: 2015 – 44530000-4 «Кріпильні деталі».
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Військова частина 1491 (8 прикордонний загін), 71116, Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Північна, 17а код за ЄДРПОУ — 14321848.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Саморізи, за кодом ДК 021: 2015 – 44530000-4 «Кріпильні матеріали».
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-06-002360-a.
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду послуги.
№ |
Найменування товару |
Якісні характеристики товару |
Од. виміру |
К-ть |
Очікувана вартість за одиницю не вище, грн |
1 |
Саморіз 35 мм по дереву |
Призначення кріпильного виробу – для деривини, гіпсокартону, гіпсоволокнистих листів; форма головки кріпильного виробу – потайна; вид шліца – хрестоподібний типу Philips; тип наконечника – гострий; довжина кріпильного виробу – 35 мм. |
шт. |
30000,00 |
0,17 |
2 |
Саморіз 55 мм по дереву |
Призначення кріпильного виробу – для деривини, гіпсокартону, гіпсоволокнистих листів; форма головки кріпильного виробу – потайна; вид шліца – хрестоподібний типу Philips; тип наконечника – гострий; довжина кріпильного виробу – 55 мм. |
шт. |
30000,00 |
0,27 |
3 |
Саморіз 76 мм по дереву |
Призначення кріпильного виробу – для деривини, гіпсокартону, гіпсоволокнистих листів; форма головки кріпильного виробу – потайна; вид шліца – хрестоподібний типу Philips; тип наконечника – гострий; довжина кріпильного виробу – 76 мм. |
шт. |
30000,00 |
0,49 |
Якість товару: що передається Постачальником Замовнику в пункті призначення, повинна відповідати технічної документації на цей вид товару.
У разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості поставленого Товару проводиться його незалежна експертиза в уповноважених на це установах чи організаціях. Оплата вартості експертизи Товару сплачується Постачальником.
Замовник має право вимагати у Постачальника проведення лабораторного аналізу (за рахунок Постачальника) продукції в лабораторії, що має акредитацію відповідно до Держстандарту України, з видачою результатів аналізу на руки Замовнику.
Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно гігієнічним вимогам. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.
Прийом - передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (накладних), по якості - документів, які засвідчують їх походження, якість та безпеку.
Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник
Строк поставки Товару: Поставка товару здійснюється партіями (частинами) за заявкою Замовника протягом 2024 року до дати закінчення воєнного стану, але в будь-якому випадку до повного виконання та на умовах укладеного договору та не пізніше 30 листопада 2024 року. Постачальник повинен протягом 5 (п’яти) днів з дня отримання заявки від Замовника поставити партію Товару відповідно до наданої заявки.
Доставку та розвантаження товару здійснює Постачальник за свій рахунок (чи/або своїми силами). Доставка має бути здійснена спеціалізованим автотранспортом з дотриманням правил перевезення відповідного товару, визначеним законодавством.
Порядок оплати товару: оплата Замовником впродовж 10 (десяти) банківських днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів) шляхом здійснення прямого банківського переведення.
Постачальник оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, рахунок, накладні, витрати по доставці товару і т.п.).
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок загального бюджету.
6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 27 900,00 грн. з ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначено відповідно до вимог наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09 вересня 2019 року № 480-аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) методом порівняння ринкових цін на товари.