Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне»

НАЗАД
11 вересня 2024 12:02

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення

(відповідно до пункту 4постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)).

«Канцелярське приладдя за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»»

Закупівля здійснюється відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178.

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 

105 прикордонний загін імені князя Володимира Великого Державної прикордонної служби України (військова частина 2253): м. Чернігів, код за ЄДРПОУ – 14321765; категорія замовника – правоохоронний орган/ замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 

Канцелярське приладдя за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», в т.ч.:

Лот.1 Канцелярське приладдя за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»;

Лот.2 Канцелярське приладдя за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».

Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015 : 30193800-6; 30199500-5;  30192100-2; 30192000-1; 30192800-9; 30197120-3; 30192930-9; 30197310-2;  30192121-5; 30194310-1; 30192125-3;30192130-1; 30199500-5; 30197110-0; 30197220-4; 30197320-5; 30194310-1; 30197643-5.

3. Ідентифікатор закупівлі:  UA-2024-08-23-010104-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Найменування товару -  Канцелярське приладдя.

Технічні характеристики за Лотом 1 Канцелярське приладдя

№ з/п

Найменування*

К-ть/од. вим.

Опис предмету закупівлі

1.  

Бiндер  19мм (12 шт. в комплекті)

80/шт.

металевий, чорного кольору

2.  

Бiндер 51мм  (12 шт. в комплекті)

12/шт.

металевий, чорного кольору

3.  

Блок паперу для нотаток ( не менше 900 аркушів)

60/шт.

90х90мм,  не клеєний, колір білий

4.  

Бокс для архівації документів

20/шт.

80мм, паперовий, колір – крафт або білий

5.  

Бокс для паперу

60/шт.

90х90х90мм,  чорний, матеріал - пластик

6.  

Гумка для стирання

60/шт.

сірого або білого кольору

7.  

Діркопробивач металевий

15/шт.

не менше 20арк.

8.  

Закладка неонова ( 5 кольорів)

60/шт.

 12х45мм з клейким шаром, . в комплекті -  не менше 125 шт., кольорів має бути не менше 5

9.  

Клей ПВА

40/шт.

флакон не менше 100 мл, ковпачок-дозатор

10.  

Клей-олівець

50/шт.

не менше 25г

11.  

Клейка стрічка пакувальна 

40/шт.

45мм x (не менше) 100 метрів, прозора

12.  

Кнопки-цвяшки 

10/шт.

не менше 25шт. в пачці, кольорові,

13.  

Коректор-ручка

40/шт.

не менше 10мл,  металевий клапан

14.  

Леза для ножів

10/шт.

18мм (10 лез в упаковці)

15.  

Лінер

20/шт.

0.3мм, зелений

16.  

Лінер

20/шт.

0.3мм, синій

17.  

Лінер

20/шт.

0.3мм, червоний

18.  

Лінер

20/шт.

0.3мм, чорний

19.  

Лінійка офіцерська стандарт  НАТО

15/шт.

прозора, матеріал – жорсткий пластик

20.  

Лінійка пластикова

45/шт.

30см, чорна

21.  

Маркер перманентний

16/шт.

2,5 мм , круглий, чорний

22.  

Нiж канцелярський

40/шт.

18 мм, металева направляюча, пластиковий корпус

23.  

Набір гелевих ручок

10/шт.

0,5 – 1,0 мм,    12 кольорів

24.  

Набір маркерів

15/шт.

1-5 мм, неон, не менше 4 штук в наборі (кольори мають бути різні)

25.  

Нитка прошивна поліефірна

15/шт.

170г., 200 текс., колір білий

26.  

Ножиці

30/шт.

21 – 27 см,   прогумовані ергономічні ручки

27.  

Олівець графітовий  НВ

168/шт.

чорно-неоновий з гумкою

28.  

Олівець червоно - синій двосторонній

72/шт.

-

29.  

Папка-куточок А4

160/шт.

чорний або синій або білий кольори

30.  

Реєстратор одност.  А4

30/шт.

75 мм, збірний, з металевими кільцями, чорний

31.  

Реєстратор одност. А4

30/шт.

75 мм, збірний, з металевими кільцями,  зелений

32.  

Реєстратор одност.  А4

30/шт.

75 мм, збірний, з металевими кільцями,  сірий

33.  

Ручка масляна 

50/шт.

червона, з гумовим грипом

34.  

Ручка масляна

50/шт.

чорна glide (або еквівалент)

35.  

Ручка масляна

50/шт.

синя

36.  

Ручка масляна

200/шт.

чорна

37.  

Скоби для степлера

60/шт.

№10  1000шт.

38.  

Скоби для степлера

60/шт.

№24/6, 1000 шт.

39.  

Скріпки оцинковані, круглі

40/шт.

25 мм,  100 шт

40.  

Степлер пласти ковий до 20арк.

120/шт.

скоби №24, 26

41.  

Стрічка клейка канцелярська

60/шт.

18мм*  (не менше) 30 м, прозора

42.  

Туш для креслення

1/шт.

флакон не менше 20г, чорна

43.  

Файл для докуметів, розмір А4+

50/шт.

Товщина не менше 30 мкм,  в упаковці  не менше 100 шт./уп., глянець

44.  

Файл А5

1/шт.

40мкм,  глянець, 100 шт./упак

45.  

Фарба штемпельна

10/шт.

флакон не менше  28мл., синя

46.  

Фотопапір матовий  А4

1/шт.

не меше 230г/м2,  в упаковці не менше 20 арк.

47.  

Чинка з контейнером

28/шт.

-

48.  

Шило банківське

10/шт.

-

49.  

Папка А4 на гумках 

10/шт.

120/160 мкн,

Технічні характеристики за Лотом 2 Канцелярське приладдя

№ з/п

Найменування*

К-ть/од. вим.

Опис предмету закупівлі

1.

Ручка гелева   Economix Boss (або еквівалент)

80/шт.

1 мм, чорна, Economix Boss (або еквівалент) не автоматична, зі змінним стержнем (Стержень, що підходить для заміни: 125 мм). Виконана ручка в пластиковому корпусі з ергономічною прогумованою вставкою, вузол закривається ковпачком з кліпом, що захищає чорнило від висихання. вкрита плівкою Soft Touch

Товар повинен бути новим, без заводських дефектів, придатним до використання.

Товар повинен бути належним чином зареєстрованим в Україні або дозволеним для введення в обіг/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Товар повинен відповідати умовам, зазначених у стандартах, технічних умовах, іншій технічній та/або нормативній документації, яка встановлює вимоги до його якості.

Продавець забезпечує пакування товару (в заводську упаковку, а в разі відсутності такої в картонні коробки, або стреч плівку, таким чином, щоб при прийманні товару можливо було порахувати кількість), яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення.

Доставка Товару Покупцю і його розвантаження здійснюється за рахунок Продавця.

Ціна, запропонована Учасником в пропозиції, повинна враховувати всі витрати пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, пакування, доставку та розвантаження товару.

Товар постачається однією партією, відповідно до видаткової накладної за адресою: Чернігівська обл., м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договору) в строк  до 30 листопада 2024 року включно.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до проєкту кошторису за спеціальним фондом на 2024 рік  та потреби в закупівлі товару    з метою забезпечення потреб замовника. Фінансування закупівлі здійснюється за кошти загального фонду державного  бюджету за КЕКВ 2210, виходячи з потреби Замовника у даному предметі закупівлі.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 54 487,69 грн. з ПДВ, в т.ч.: за Лотом.1 – 52 567,69 грн.; за Лотом.2 – 1920,00 грн.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась,  затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020  № 275 та наказом АДПСУ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» від 09.09.2019 року №480-АГ.

Відповідно до «Звіту про результати підсумкового моніторингу», використовувалась методика -  метод порівняння ринкових цін на товари/послуги (очікувана вартість).

 Враховуючи надані найнижчі цінові пропозиції та лист АДПСУ № 06.1.4./51683-24-Вих від 08.08.2024 про погодження закупівлі, і було визначено очікувану вартість предмета закупівлі.

Популярні розділи та сервіси