Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них»

НАЗАД
18 вересня 2024 10:52

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стілець офісний, крісло офісне, диван офісний без підлокітника (банкетка), диван офісний розкладний, диван офісний нерозкладний).

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України (військова частина 2522), вул. Личаківська, 107, м. Львів, 79014; код за ЄДРПОУ — 14321771; категорія замовника — державна організація (установа, заклад).

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Предмет закупівлі (товари): ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стілець офісний, крісло офісне, диван офісний без підлокітника (банкетка), диван офісний розкладний, диван офісний нерозкладний).

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-17-003861-a.

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару:

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:

Назва предмету закупівлі: Стілець офісний, крісло офісне, диван офісний без підлокітника (банкетка), диван офісний розкладний, диван офісний нерозкладний.

Код ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

№ п/п

Найменування товару

Характеристика товару

Од. виміру

Кількість

1.

Стілець офісний

Матеріал каркасу – метал, колір оббивки та каркасу чорний, наповнювач – пінополіуретан, матеріал оббивки – тканина, Конструкція на ніжках, без коліс, із спинкою, без підлокітників, Ширина - 410 мм., висота - 805 мм., глибина - 550 мм., максимальна маса навантаження не менше 120 кг. При постачанні повинен бути зібраний.

шт.

22

2.

Крісло офісне

Матеріал каркасу – сталь, колір оббивки та каркасу чорний, матеріал оббивки та спинки – тканина, основа - хрестовина з роликами, конструкція з високою спинкою. Максимальна маса навантаження не менше 120 кг. Висота сидіння в верхньому положенні 570 мм, висота сидіння в нижньому положенні 470 мм. Розміри сидіння (ШхГ) 46 х 52 см., розміри спинки (ВхШ) 48 х 44 см..

шт.

27

3.

Диван офісний без підлокітників (банкетка)

Матеріал виготовлення: каркас - ДВП, ДСП, натуральне дерево, наповнювач - синтепон, пінополіуретан, ніжки – метал, оббивний матеріал - штучна шкіра.

Розміри: висота дивану з урахуванням спинки 75 см., висота посадкової частини дивана 38 см., глибина дивану54 см., довжина дивану 150 см.

Колір – сірий, або чорний.

шт.

5

4.

Диван офісний розкладний

Вид - прямий, Матеріал каркаса - метал, ДСП, виконання – розкладні. Наповнювач – пінополіуретан, механізм трансформації - євро книжка, основа під матрац - пружинний блок, оснащення - ніша для білизни, колір оббивки - темних кольорів. Розміри: ширина не менша - 1900 мм., висота - 950 мм., глибина не менша - 1050 мм., розмір спального місця не повинен бути меншим 160x190 см..

шт.

1

5.

Диван офісний нерозкладний

Вид - прямий, матеріал каркасу – дсп, наповнювач – пінополіуретан, нерозкладний, колір оббивки - темних кольорів. Ширина – від 1950 - 2060 мм., висота – 900 - 910 мм., глибина – 900 - 910 мм..

шт.

3

 

Товар, запропонований учасником, повинен відповідати технічним вимогам або бути кращим, встановленим у даному додатку до оголошення.

1. Учасник повинен обов’язково надати у складі пропозиції інформацію (довідка/лист), яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, та містить інформацію про: марку або модель, рік виготовлення не раніше 2023 року, технічні та якісні характеристики пропонованого учасником товару; сертифікати якості та (або) інші документи, що підтверджують походження та якість запропонованого товару або обґрунтування їх відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації, тощо).

2. Учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в цьому Додатку. В таблиці обов’язково зазначається виробник та модель для перевірки відповідності технічних характеристик запропонованого Учасником обладнання.

Загальні вимоги:

1. Товар (упаковка) при поставці повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу: ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва.

2. Товар постачається в упаковці, що забезпечує захист його від пошкодження або псування під час транспортування та зберігання.

3. Перевірка комплектності Товару і упаковки здійснюється Замовником у момент його отримання.

4. Товар повинен бути новим, таким що не був у вжитку та виготовлений не раніше 2023 року.

5. Товар повинен бути упакований таким чином, щоб не допустити його псування, пошкодження або знищення.

6. Якість Товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо).

Примітки:

*- У випадку, якщо технічна частина цієї тендерної документації торгів (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам процедури закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у свої пропозиціях Законом не забороняється пропонувати відповідні еквіваленти. Тобто у випадку наявності посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати поряд з таким посиланням вираз "або еквівалент" відповідно до частин 3 статті 23 Закону України „Про публічні закупівлі”.

* - Зображення наведенні в таблиці з метою інформування щодо вигляду даного товару.

* - Окрім того, при надані цінових пропозицій прошу врахувати вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 4.04.2001 № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету», а саме вартість за одиницю товару не повинна перевищувати наступні суми:

крісло офісне – 2500 грн.;

стілець – 1500 грн..

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів державного бюджету відповідно до затвердженого кошторису на 2024 рік по КЕКВ 2210 та становить 159 966,00 грн. з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 159 966,00 грн. з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

визначено відповідно до проведеного моніторингу цін щодо предмета закупівлі згідно вимог наказу Адміністрації Держприкордонслужби від 09 вересня 2019 року № 480 – аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Популярні розділи та сервіси