Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Мастильні засоби»
НАЗАДОбґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення
Мастильні засоби – за кодом ДК 021:2015 – 09210000-4.
Закупівля здійснюється відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану».
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України: 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11; код за ЄДРПОУ – 23311317; категорія замовника – Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Закупівля товару: Мастильні засоби – за кодом ДК 021:2015 – 09210000-4, спрощена закупівля, КЕКВ 2210.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-18-013598-a.
Обґрунтування обсягів закупівлі товару: загальний обсяг закупівлі визначений відповідно до Розпорядження Адміністрації Державної прикордонної служби України від 12.06.2024 № Р-148-АГ (зі змінами).
Розмір бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, відповідно до затвердженого кошторису на 2024 рік .
Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 450 398,21 грн. (два мільйони чотириста п’ятдесят тисяч триста дев’яносто вісім гривень 21 коп.) з ПДВ – 0%.
Період поставки товару: не пізніше 15.11.2024
Місце поставки товару:
- військова частина 1490 (с. Попільня);
- військова частина 9935 (м. Подільськ).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до цього виду товару.
Умови поставки товару: DDP за правилами ІНКОТЕРМС-2020.
Поставка товару відбувається згідно графіку, визначеного договором.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувану вартість предмета закупівлі визначено з найнижчих цін за результатом проведеного моніторингу відповідно до вимог наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09 вересня 2019 року № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 № 570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби», а також листа Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2024 № 17/59002-24-Вих.