Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Косарки»

НАЗАД
14 серпня 2024 11:36

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

 

Предмет закупівлі (товар): Коса бензинова, за кодом ДК 021: 2015 – 16310000-1 «Косарки».

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Військова частина 1491 (8 прикордонний загін), 71116, Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Північна, 17а  код за ЄДРПОУ — 14321848. 

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Коса бензинова, за кодом ДК 021: 2015 – 16310000-1 «Косарки».

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-13-004996-a.

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду послуги.

 

Найменування

товару

Якісні характеристики товару

Од.

виміру

К-ть

Очікувана вартість за одиницю не вище, грн

 

 

1

Коса бензинова

Потужність – понад 1,5 кВт;

Об’єм двигуна – понад 35 см3;

Стан – нова;

Місткість бака – понад 0,6 л;

Діаметр скошування – понад 400 мм;

Вага – до 7 кг;

Гарантійний термін – не менше 12 місяців з можливістю проведення ремонту та обслуговування на території України.

шт.

8,00

15162,00

 

Якість товару: що передається Постачальником Замовнику в пункті призначення, повинна відповідати технічної документації на цей вид товару.

У разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості поставленого Товару проводиться  його незалежна експертиза в уповноважених на це установах чи організаціях. Оплата вартості експертизи Товару сплачується Постачальником.

Замовник має право вимагати у Постачальника проведення лабораторного аналізу (за рахунок Постачальника) продукції в лабораторії, що має акредитацію відповідно до Держстандарту України, з видачою результатів аналізу на руки Замовнику.

Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно гігієнічним вимогам. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.

Прийом - передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів (накладних), по якості - документів, які засвідчують їх походження, якість та безпеку.

Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник

Строк поставки Товару: Поставка товару здійснюється партіями (частинами) за заявкою Замовника протягом 2024 року до дати закінчення воєнного стану, але в будь-якому випадку до повного виконання та на умовах укладеного договору та не пізніше 30 листопада 2024 року. Постачальник повинен протягом 5 (п’яти) днів з дня отримання заявки від Замовника поставити партію Товару відповідно до наданої заявки.

Доставку та розвантаження товару здійснює Постачальник за свій рахунок (чи/або своїми силами). Доставка має бути здійснена спеціалізованим автотранспортом з дотриманням правил перевезення відповідного товару, визначеним законодавством.

Порядок оплати товару: оплата Замовником впродовж 10 (десяти) банківських днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів) шляхом здійснення прямого банківського переведення.

Постачальник оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, рахунок, накладні, витрати по доставці товару і т.п.).

 

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: фінансування закупівлі здійснюється за рахунок загального бюджету.

 

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 121 296,00 грн. у тому числі  ПДВ.

 

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: визначено відповідно до вимог наказу Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09 вересня 2019 року № 480-аг «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) методом порівняння ринкових цін на товари.

Популярні розділи та сервіси