Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги з технічного обслуговування автобусів»
НАЗАДОбґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
№ з/п |
Найменування послуги |
Од. вим. |
К-ть |
Ціна за од.,(не більше) грн. в т.ч.ПДВ |
|
1 |
Відновлювальний ремонт підвіски передньої після 60 000 км пробігу (втулок, стійок переднього стабілізатора, пальців передніх ресор, чистка і змащення гальмівних механізмів, направляючих пальців супортів передніх, гальмівної системи) автобусу OTOKAR, NAVIGO T, NLRTMF100LA024078 |
посл. |
1 |
25 100,00 |
|
2 |
Відновлювальний ремонт задньої підвіски після 60 000 км пробігу (задніх амортизаторів, сайленблоків поперечних тяг, втулок і стійок заднього стабілізатору, чистка і змащення гальмівних механізмів, направляючих пальців супортів задніх, гальмівної системи) автобусу OTOKAR, NAVIGO T, NLRTMF100LA024078 |
посл. |
1 |
25 100,00 |
|
3 |
Планове технічне обслуговування – 60 000 км. автобусу OTOKAR, NAVIGO T, NLRTMF100LA024078 |
посл. |
1 |
20 936,67 |
|
4 |
Відновлювальний ремонт стартера – 60 000 км. автобусу OTOKAR, NAVIGO T, NLRTMF100LA024078 |
посл. |
1 |
13 700,41 |
|
5 |
Планове технічне обслуговування – 80 000 км. автобусу OTOKAR, NAVIGO T, NLRTMF100LA024078 |
посл. |
1 |
10 936,67 |
|
6 |
Профілактичні заходи по системі опалення салону – 80 000 км. автобусу OTOKAR, NAVIGO T, NLRTMF100LA024078 |
посл. |
1 |
10 875,74 |
|
7 |
Планове технічне обслуговування – 100 000 км автобусу OTOKAR, NAVIGO T, NLRTMF100LA024078 |
посл. |
1 |
25 936,67 |
|
8 |
Відновлювальний ремонт турбокомпресора – 100 000 км автобусу OTOKAR, NAVIGO T, NLRTMF100LA024078 |
посл. |
1 |
15 936,67 |
|
9 |
Відновлювальний ремонт системи щеплення трансмісії – 100 000 км автобусу OTOKAR, NAVIGO T, NLRTMF100LA024078 |
посл. |
1 |
20 102,79 |
|
10 |
Планове технічне обслуговування – 80 000 км автобусу TEMSA, PRESTIJ SX, NLTPNG23L01003736 |
посл. |
1 |
19 603,33 |
|
11 |
Відновлювальний ремонт гальмівної системи – 80 000 км автобусу TEMSA, PRESTIJ SX, NLTPNG23L01003736 |
посл. |
1 |
24 703,33 |
|
12 |
Планове технічне обслуговування – 100 000 км автобусу TEMSA, PRESTIJ SX, NLTPNG23L01003736 |
посл. |
1 |
18 936,67 |
|
13 |
Обслуговування системи кондиціонування – 100 000 км. автобусу TEMSA, PRESTIJ SX, NLTPNG23L01003736 |
посл. |
1 |
17 208,67 |
|
14 |
Планове технічне обслуговування – 120 000 км автобусу TEMSA, PRESTIJ SX, NLTPNG23L01003736 |
посл. |
1 |
23 270,00 |
|
15 |
Відновлювальний ремонт стартера – 120 000 км автобусу TEMSA, PRESTIJ SX, NLTPNG23L01003736 |
посл. |
1 |
16 270,00 |
|
16 |
Відновлювальний ремонт генератора – 120 000 км автобусу TEMSA, PRESTIJ SX, NLTPNG23L01003736 |
посл. |
1 |
17 150,00 |
|
17 |
Планове технічне обслуговування – 20 000 км автобусу ATAMAN A09216, Y7BA09216NB000119 |
посл. |
1 |
16 188,14 |
|
18 |
Планове технічне обслуговування – 30 000 км автобусу ATAMAN A09216, Y7BA09216NB000119 |
посл. |
1 |
12 864,14 |
|
19 |
Планове технічне обслуговування – 40 000 км автобусу ATAMAN A09216, Y7BA09216NB000119 |
посл. |
1 |
18 936,67 |
|
20 |
Відновлювальний ремонт підвіски передньої після 40 000 км пробігу (втулок, стійок переднього стабілізатора, пальців передніх ресор, чистка і змащення гальмівних механізмів, направляючих пальців супортів передніх, гальмівної системи) автобусу ATAMAN A09216, Y7BA09216NB000119 |
посл. |
1 |
6 801,67 |
|
21 |
Відновлювальний ремонт задньої підвіски після 40 000 км пробігу (задніх амортизаторів, сайленблоків поперечних тяг, втулок і стійок заднього стабілізатору, чистка і змащення гальмівних механізмів, направляючих пальців супортів задніх, гальмівної системи) автобусу ATAMAN A09216, Y7BA09216NB000119 |
посл. |
1 |
6 801,67 |
|
22 |
Планове технічне обслуговування – 50 000 км автобусу ATAMAN A09216, Y7BA09216NB000119 |
посл. |
1 |
12 197,48 |
|
23 |
Планове технічне обслуговування – 60 000 км автобусу ATAMAN A09216, Y7BA09216NB000119 |
посл. |
1 |
16 188,14 |
|
24 |
Планове технічне обслуговування – 70 000 км автобусу ATAMAN A09216, Y7BA09216NB000119 |
посл. |
1 |
13 864,14 |
Послуги з технічного обслуговування автобусів (надалі – ТЗ) мають надаватись з урахуванням вимог експлуатаційної документації та гарантійної політики виробника транспортного засобу, а саме:
№ з/п |
Марка, модель, ідентифікаційний номер транспортного засобу |
Виробник, країна походження |
Назва експлуатаційної документації виробника |
1 |
ATAMAN, A09216, Y7BA09216NB000119 |
ПАТ «Черкаський автобус», Україна |
Формуляр А092-0000010 ФО |
Настанова щодо експлуатування А092-000001- НЕ |
|||
2 |
OTOKAR, NAVIGO T, NLRTMF100LA024078 |
Otokar Otomotiv ve Savunma Sanayi A.Ş., Туреччина |
Керівництво з експлуатації та технічному обслуговуванні № K2TMF100NT00CME6DETM2001R01 |
3 |
TEMSA, PRESTIJ SX, NLTPNG23L01003736 |
Temsa Global A.Ş., Туреччина |
Сервісна книжка TEMSA PRESTJ |
Гарантія та керівництво з обслуговування PRESTIJ 9034-249Y REV.02 PNG23L1 від 01.04.2020 |
Витратні матеріали, що використовуються Виконавцем при наданні послуг з технічного обслуговування ТЗ, повинні бути новими, у відповідності до марки ТЗ та технічній документації заводу-виробника ТЗ.
Виконавець надає гарантію 12 (дванадцять) календарних місяців з дати здійснення технічного обслуговування ТЗ, його частин або по факту напрацювання норми мотогодин/кілометрів пробігу ТЗ, його частин, що включає в себе заміну або ремонт дефектних/несправних вузлів, агрегатів і деталей ТЗ.
Заміна вузлів, агрегатів і деталей ТЗ, на які вплинуло встановлення чи/або використання матеріалів неналежної якості, здійснюється Виконавцем за власний рахунок.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на деталі (вузли, агрегати і т.п.), які вийшли з ладу в результаті експлуатаційного та природного зносу.
Виконавець має надати довідку, у довільній формі, що підтримує гарантійні зобов’язання, надати перелік матеріально-технічної бази для обслуговування ТЗ, перелік кваліфікованого персоналу, який буде залучатися для обслуговування ТЗ.
Виконавець повинен забезпечувати інформаційно-технічну підтримку та призначити відповідальну особу для координування та супроводження планового технічного обслуговування ТЗ Замовника.