Обґрутування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Простирадло; Наволочка; Подушка»
НАЗАДОбґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України: 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11; код за ЄДРПОУ – 23311317; категорія замовника – Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Код ДК 021-2015: 39510000-0: «Вироби домашнього текстилю» (Лот №1 Простирадло. Наволочка; Лот №2 Подушка).
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-02-001318-a.
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб визначених АДПСУ.
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ
до предмету закупівлі
Код ДК 021-2015: 39510000-0: «Вироби домашнього текстилю»
(Лот №1 Простирадло. Наволочка; Лот №2 Подушка)
По Лоту №1 Простирадло. Наволочка
№ з/п |
Наймену-вання предмета закупівлі |
Од. виміру |
Загальна кількість |
Ціна за од. не повинна перевищу-вати, грн. з ПДВ |
Вимоги до предмета закупівлі |
Термін виконання договору |
1 |
Простирадло |
шт |
50 000 |
128,80 |
Простирадло – згідно з ТС А01XJ.02125-189:2019 (01) вид 1. Маркування виробу повинно відповідати вимогам п.3.5.2 ТС А01XJ.02125-189:2019 (01) та містити надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в мирний час та особливий період |
з 01.05.2024 по 31.05.2024 – 25 000 шт з 01.06.2024 по 30.06.2024 – 25 000 шт |
2 |
Наволочка |
шт |
25 000 |
41,94 |
Наволочка – згідно з ТС А01XJ.13681-220:2019 (01) тип 1/вид 1. Маркування виробу повинно відповідати вимогам п.3.5.2 ТС А01XJ.13681-220:2019 (01) та містити надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в мирний час та особливий період |
з 01.05.2024 по 31.05.2024 – 25 000 шт |
По Лоту № 2 Подушка
№ з/п |
Наймену-вання предмета закупівлі |
Од. виміру |
Загальна кількість |
Ціна за од. не повинна перевищу-вати, грн. з ПДВ |
Вимоги до предмета закупівлі |
Термін виконання договору |
1 |
Подушка |
шт |
5 000 |
145,80 |
Подушка – згідно з Технічним описом від 18.09.2017 інв. № 191 тип 1/вид 2. Маркування виробу повинно відповідати вимогам п.2.5 Технічного опису від 18.09.2017 інв. № 191 та містити надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в мирний час та особливий період. |
з 01.05.2024 по 31.05.2024 – 2 000 шт з 01.06.2024 по 30.06.2024 – 3 000 шт |
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ПО ВСІМ ЛОТАМ:
Відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у тендерній документації та цьому Додатку, повинна бути підтверджена наданням у складі тендерної пропозиції наступних документів:
1. Гарантійний лист у довільній формі, про те, що під час поставки товару Учасником на кожну партію речового майна будуть надаватися: декларація про відповідність товару технічній документації (технічним умовам, описам, специфікаціям) за формою, визначеною ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006; висновки (протоколи) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на сировину (матеріали), які використані для виготовлення речового майна, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей; сертифікати відповідності, якщо їх отримання є обов’язковим, згідно з чинним законодавством (оригінали або завірені копії).
2. Гарантійний лист у довільній формі, про те, що запропоновані учасником товари виготовлені відповідно до:
По Лоту №1 Простирадло - ТС А01XJ.02125-189:2019 (01) вид 1.; наволочка - ТС А01XJ.13681-220:2019 (01) тип 1/вид 1. Такий гарантійний лист також повинен містити інформацію про те, що маркування виробу (простирадло) відповідатиме вимогам п.3.5.2 ТС А01XJ.02125-189:2019 (01) та містить надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в мирний час та особливий період; маркування виробу (наволочка) відповідатиме вимогам п.3.5.2 ТС А01XJ.13681-220:2019 (01) та містить надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в мирний час та особливий період.
По Лоту №2 Подушка - згідно з Технічним описом від 18.09.2017 інв. № 191 тип 1/вид 2. Такий гарантійний лист також повинен містити інформацію про те, що маркування виробу відповідатиме вимогам п.2.5 Технічного опису від 18.09.2017 інв. № 191 та містити надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ», назва предмету повинна бути згідно з Нормами забезпечення речовим майном військовослужбовців та працівників Державної прикордонної служби України в мирний час та особливий період.
3. По Лоту №1 Простирадло. Наволочка - Гарантійний строк зберігання 5 років з дати виготовлення при умові дотримання умов транспортування і зберігання, а строк експлуатації не менше одного року з дати її початку, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.
По Лоту № 2 Подушка - Гарантійний строк зберігання 5 років з дати виготовлення при умові дотримання умов транспортування і зберігання, а строк експлуатації не менше 2 років з дати її початку, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист.
4. Згода з умовами та вимогами, які визначені в Додатку 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) та гарантування їх виконання у вигляді підписаного Додатку 3 або у вигляді довідки в довільній формі.
5. Оригінал листа від виробника або його офіційного представника або дилера або дистриб’ютора запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або його офіційним представництвом або дилером чи дистриб’ютором та містить гарантії щодо поставки заявленої Замовником кількості товару, який є предметом закупівлі, можливість його поставки протягом строків, визначених у тендерній документації та підтвердження щодо якості запропонованого учасником товару. Лист обов’язково повинен містити посилання на номер оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, найменування замовника та назву предмета закупівлі.
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2024 рік, становить 8 217 500,00грн. з ПДВ.
6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 8 217 500,00 грн. з ПДВ.
7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість формувалась з найнижчих цін проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 № 480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 № 570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби».