ПЛАН заходів Адміністрації Держприкордонслужби України з реалізації у 2010 році Концепції сприяння органами виконавчої влади розвитку громадянського суспільства
НАЗАДПЛАН
заходів Адміністрації Держприкордонслужби України
з реалізації у 2010 році Концепції сприяння органами виконавчої влади
розвитку громадянського суспільства
Зміст заходу |
Відповідальний структурний підрозділ |
Строк виконання |
Проведення консультацій з громадськістю, інших публічних заходів |
||
1. Виконання Орієнтовного плану консультацій з громадськістю в Адміністрації Держприкордонслужби у 2010 році |
Структурні підрозділи Адміністрації Держприкордонслужби |
постійно |
2. Удосконалення системи інформування громадян та юридичних осіб про порядок проходження прикордонного контролю у пунктах пропуску та розміщення інформації в адмінбудівлях, дипломатичних представництвах України за кордоном, на офіційному веб-сайті Державної прикордонної служби України та в засобах масової інформації (радіо, телебачення, преса) |
Управління прикордонного контролю та реєстрації, відділ з питань взаємодії із ЗМІ та зв’язків з громадськістю, Інформаційне агентство Державної прикордонної служби України, регіональні управління |
травень, жовтень |
3. Підготувати підсумковий аналітичний звіт за результатами здійснення моніторингу практичного запровадження стандартів культури спілкування особового складу з особами, які перетинають державний кордон та психологічного забезпечення культури спілкування особового складу Держприкордонслужби в пунктах пропуску через державний кордон |
Управління прикордонного контролю та реєстрації, управління по роботі з персоналом |
червень, листопад |
Взаємодія з громадською радою при Адміністрації Держприкордонслужби України |
||
4. Запровадження системи інформування членів громадської ради при Адміністрації Державної прикордонної служби про діяльністьДержприкордонслужби з питань підготовки нормативно-правових актів, які мають важливе суспільне значення та стосуються прав і обов’язків громадян та інших документів необхідних для роботи громадської ради |
Управління по роботі з персоналом |
щокварталу |
5. Удосконалення механізму співпраці та взаємодії структурних підрозділів Адміністрації Держприкордонслужби України з громадськістю. |
Управління по роботі з персоналом, відділ з питань взаємодії із ЗМІ та зв’язків з громадськістю управління забезпечення діяльності Голови Державної прикордонної служби України |
II, IV квартал |
6. Здійснення аналізу роботи щодо взаємодії інститутів громадянського суспільства з органами управління Державної прикордонної служби України та підготовка розпорядження щодо вдосконалення цієї роботи |
Управління по роботі з персоналом
|
вересень |
Взаємодія з громадськістю за допомогою веб-сайту Державної прикордонної служби України |
||
7. Запровадження на веб-сайті рубрики „Запитуйте-відповідаємо” для налагодження прямого двостороннього зв’язку з громадськістю |
Інформаційне агентство Державної прикордонної служби України |
листопад |
8. Створення на веб-сайті рубрики „Завантаженість пунктів пропуску” для постійного інформування громадськості про комфортне перетинання державного кордону |
Інформаційне агентство Державної прикордонної служби України |
листопад |
9. Оновлення інформації в рубриках, розміщених на веб-сайті Державної прикордонної служби України |
Інформаційне агентство Державної прикордонної служби України |
за необхідності |
10. Розміщення на веб-сайті Державної прикордонної служби України інформаційних повідомлень, анонсів, прес-релізів та фотоматеріалів про резонансні події, облаштування державного кордону, підсумки оперативно-службової діяльності, міжнародне співробітництво тощо |
Відділ з питань взаємодії із ЗМІ та зв’язків з громадськістю управління забезпечення діяльності Голови Державної прикордонної служби України |
постійно |
Взаємодія з громадськими організаціями, представниками засобів масової інформації, іншими групами громадськості |
11. Інформування громадськості про результати оперативно-службової діяльності Державної прикордонної служби України, облаштування державного кордону, міжнародне співробітництво
|
Відділ з питань взаємодії із ЗМІ та зв’язків з громадськістю управління забезпечення діяльності Голови Державної прикордонної служби України |
постійно |
12. Інформування громадськості «Про порядок перетинання державного кордону громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, дітьми |
Відділ з питань взаємодії із ЗМІ та зв’язків з громадськістю управління забезпечення діяльності Голови Державної прикордонної служби України |
за необхідності |
13. Інформування громадськості щодо порядку виконання Угоди про реадмісію між Україною та ЄС |
Відділ з питань взаємодії із ЗМІ та зв’язків з громадськістю управління забезпечення діяльності Голови Державної прикордонної служби України |
лютий, березень |
14. Проведення прес-конференцій та брифінгів про результати роботи Державної прикордонної служби України |
Відділ з питань взаємодії із ЗМІ та зв’язків з громадськістю управління забезпечення діяльності Голови Державної прикордонної служби України |
щомісяця |
15. Організувати проведення „гарячої” телефонної лінії |
Відділ з питань взаємодії із ЗМІ та зв’язків з громадськістю управління забезпечення діяльності Голови Державної прикордонної служби України |
вересень |
16. Забезпечення роботи телефону «Довіра» |
Управління зв`язку та інформатизації |
постійно |
17. Організувати співпрацю з творчими спілками, представниками засобів масової інформації, художників, письменників в рамках щорічної премії Державної прикордонної служби України „Смарагдова ліра” |
Управління по роботі з персоналом, управління забезпечення діяльності Голови Державної прикордонної служби України |
травень |
Вивчення громадської думки |
|||
18. Проведення в окремих пунктах пропуску через державний кордон соціологічного опитування осіб, які перетинають державний кордон щодо якості культури прикордонного контролю та його відповідності відомчим стандартам |
Управління прикордонного контролю та реєстрації |
вересень |
|
19. Проведення моніторингу пропозицій та зауважень громадськості щодо покращення роботи персоналу у пунктах пропуску через державний кордон |
Управління прикордонного контролю та реєстрації |
жовтень |
|
Підвищення кваліфікації працівників щодо комунікативних навичок |
|||
20. Підготувати методичні рекомендації для персоналу Адміністрації, регіональних управлінь та органів охорони державного кордону щодо навичок спілкування з громадянами. |
Управління по роботі з персоналом |
грудень |
|
21. Організувати проведення з персоналом відділів прикордонної служби рольових ігор, спрямованих на розвиток комунікативних навичок |
Управління професійної підготовки |
липень - вересень |